2 Mart 2013 Cumartesi

Para Aşkı Getiriyor

Güzel manken Azra ÇALIK, Başarılı Gazeteci Emir KEŞAN'a beklenen röportajını verdi... Merhaba Azra Çalık nasılsınız ? Teşekkür ederim zamanımın cogu yogun ve yorucu gecmesine ragmen iyiyim. İsminizi çok fazla duydum ve sizinle bir söyleşi yapmak istedim, beni kırmadığın için Teşekkür ederim. Sizinle röportaj yapmak benim için bir keyif bu keyfi bana yaşattıgnız için ben teşekkür ederim. Kendinizi tanıtır mısınız Sayın Çalık ? Hangi okullar da eğitim aldın ? Ben 1990 Malatya doğumluyum. Beykent üniversitesi fen edebiyat fakültesi psikoloji okudum.

 Modellik kariyerinize ne zaman başladınız ve kimlerin desteği oldu ? Modellik ve mankenlik kariyerime 2010 yılında başladım malatya da yapılan güzellik yarısmasında birinci seçilmeyle basladım ve ilerlememde sevgili cemil ipekçi nin büyük desteği olmustur. Moda ile aranız nasıl, takip ediyor musunuz ve sizce moda nedir ? Modayla aram çok iyidir sürekli takip ediyorum modayı.. Bence moda kişinin kendini bedenini vücuduna neyin yakışacağını bilmesidir. Nasıl besleniyorsunuz, sporla aranız nasıl ve 1 gününü bizimle paylaşır mısın ? Sabah yürüyüşlerimi aksatmıyorum beslenmeme çok dikkat ederim bol bol limon, yogurt, sebze ve meyve çok sık tüketirim fazla yemeyi sevmem miğdemi rahatsız edicek derecede yemem boğazıma çok düşkün değilimdir abur cubur yemem, sporla aram çok iyidir özellikle fitnes la ilgilenirim kayak sporları ve su sporlarınıda severim zaman buldukça da yaparım.. Modellik olmasaydı, ne yapardın ? Modellik olmasaydı kendi meslegimi icra ederdim psikolog luk yapardım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.